• Помилки з'єднання

    Помилка 676 - лінія зайнята. Спробуйте перевстановити з'єднання і спробуйте ще раз.

    Помилка 678 - віддалений комп'ютер не відповів вчасно. Якщо з'єднання не проходить і видається діагностика "Помилка 678", спробуйте скинути системні дані мережних підключень наступним чином: "Пуск" -> "Виконати", введіть команду "netsh interface ip reset log.txt".

    Помилка 691 - неправильне ім'я користувача або пароля. Перевірте правильність набору виданого вам логіна і пароля, зверніть увагу на регістр, і на розкладку клавіатури.

    Помилка 769 - зазначена призначення не досяжно.
    Швидше за все у Вас відключена мережева карта.
    Що б включити мережеву карту потрібно:
    • Правою клавішею ведмедики натискаєте на "Мій комп'ютер" або відкриваєте "Панель управління" і заходите в "Параметри системи", у вкладці вибираєте "Властивості" і натискаєте.
    • З'явитися вікно "Параметри системи" далі вибираєте вкладку "Обладнання" і натискаєте на "Диспечер пристроїв".
    • У списку шукайте "Мережеві карти" (Мережевий адаптер, Мережеві плати), натискаєте зліва на значок "+", відкривається список встановлених на ваш комп'ютер мережевих карт, вибираєте свою мережеву карту.
    • Натискаєте правою клавішею мишки на мережеву карту і у вкладці натискаєте на "Задіяти".